Friday, July 1, 2011

STIKER KERETA, KEY CHAIN DAN COLLAR PIN PERSATUAN UNTUK DIJUAL

KEY CHAIN = RM 5

COLLAR PIN = RM 5

Stiker kereta bertemakan konferens = RM 5
Persatuan Pembantu Perubatan Malaysia Cawangan Negeri Selangor  ada mengeluarkan cenderahati berbentuk Key Chain, Collar pin dan juga Stiker Kereta ( seperti gambar diatas) sempena Konferens Kebangsaan PPP tempohari.
 Semua barangan diatas boleh dibeli secara online.

HARGA ISTEMEWA UNTUK ANDA
1 PCS = RM 5.00 sahaja


JUALAN DIBUKA KEPADA SEMUA PPP DI MALAYSIA
Jika anda ingin membeli secara banyak, dan ingin menjual kembali ditempat anda...harga boleh dirunding.
sila hubungi saya ditalian = 012-2622234.  
Email ; asraz74@yahoo.com

2 comments:

  1. Assalam. Saya pelatih PPP dari KPPAS. tapi saya mahukan sticker kereta itu. boeh ke?? atai ia hanya utk PPP sahaja.

    ReplyDelete
  2. Assalam. Saya Pelatih PPP dari KPPAS. saya berminat akn stiker kereta. ingin bertanya, Sticker tersebut hanya dijual kpd PPP sahaja ker? Harap pihak admin boleh membantu.

    ReplyDelete